Direktør til Trinity Hotel & Konference Center

Trinity Hotel & Konference Center

Vil du være med til at sætte retning for det fremtidige Trinity – Strategisk udvikling og det nærværende værtskab.

I smukke omgivelser ved Lillebælt har Trinity Hotel & Konference center siden 1990 ligget med central placering i Trekantområdet tæt på natur og by. Over de sidste 30 år har Trinity med fundament i Krifa’s værdigrundlag og fokus udviklet fra en mindre konference facilitet med 5 ansatte til i dag, en moderne og værdiskabende enhed med over 130 ansatte.

Det har fra første spadestik, været en klar forventning at Trinity skulle udmærke sig i kvalitet og værtskab. Krifa ser den spændende udvikling fortsætte og ønsker derfor at styrke Trinity med en dynamisk og strategisk tænkende direktør, som med sin personlige egenskab kan forene det nye retning med det etablerede og meget kompetente team og i fællesskab tage de næste skridt mod Trinity’s fremtid.

Du vil blive ansvarlig for en virksomhed, som med faglighed, nærvær og sammenhold i dag driver en velfungerende hotel- og konferenceforretning.

Efter 2 hårde år for hele hospitality området og hele verden, går man en fremtidig i møde hvor vi ikke med sikkerhed kan forudse udviklingen. Kan du med din kompetencer og erfaring se hvordan Trinity i fremtiden kan udvikle og tilpasse sig denne virkelighed, og brænder du får at sætte dit præg på en veldrevet forretning, vil dette være en unik mulighed for dig.

Som direktør vil du være bindeled på en organisation, hvor man står skulder ved skulder og dagligt sammen løser små og store udfordringer for at sikre et unikt værtskab for gæsterne i huset.

Som person trives du ved at være helt tæt på processen og være tæt på dagligdagen i huset og ser de langsigtede mål.

Ansvarsområder og konkrete arbejdsopgaver 

  • Du bliver en del af forretningsudviklingen fra det solide udgangspunkt i dag til fremtidens Trinity.
  • Du er god til at opdyrke nye relationer og skabe netværk for forretning.
  • Du vil sørge for den forsatte udvikling af de ansatte.
  • Du vil have fokus på Trinity synlighed både lokalt, nationalt og internationalt.
  • Du vil vedligeholde og udvikle værdiskabende aktiviteter for at bevare Trinity brand og tilstedeværelse.

Du vil blive en del af et etableret team, som har højt fokus på faglighed, kvalitet og vigtigst af alt, medvirker til at skabe et godt socialt og fagligt arbejdsmiljø.

Profil

Dine forudsætninger for at kunne blive i succes i jobbet:

  • Er opsøgende og proaktiv i forhold til medarbejder og samarbejdspartnere
  • Du opleves som dynamisk, forretningsorienteret og samarbejdsvillig af alle dine samarbejdspartnere
  • Empatisk ledelsesstil og synlig leder
  • Fokus på udvikling af Trinity og du er udviklingsorienteret og strategisk tænkende
  • Højt kommunikationsniveau både overfor medarbejdere, gæster og samarbejdspartner

Om Trinity

Trinity Hotel & Konference Center er et klassisk 4-stjernet hotel- og konferencecenter og er centralt beliggende i naturskønt område med udsigt til Den Gamle Lillebæltsbro. Trinity er kendt for sin høje kundetilfredshed. Med en konferencekapacitet op til 650 gæster, 37 topmoderne mødelokaler, og 151 velindrettede værelser, Restaurant Lillebælt og brasserie G med et højt gastronomisk niveau, er Trinity det største hotel- & konferencecenter i Fredericia. Trinity Hotel & Konference Center A/S ejes 100% af Krifa.

Læs mere om Krifa’s værdigrundlag her: Krifa’s værdigrundlag.

Interesseret?

Rekrutteringen sker i samarbejde med konsulentfirmaet Compass Human Resources Group. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Alexander Krøijer, Consultant på telefon +45 20 56 03 88. Vi læser ansøgninger løbende og beder dig derfor indsende din ansøgning samt CV hurtigst muligt. Bemærk venligst, at vi behandler alle henvendelser fortroligt, og at vi returnerer svar til den mailadresse, som du oplyser.

Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Arbejdssted: Fredericia
Reference: 2125.570
Virksomhed: Trinity Hotel & Konference Center

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.