Her finder du alle Trinity’s festpakker. Et enkelt og let overblik over vores festpakker, således at det er muligt i god ro og mag, at træffe den rette beslutning vedrørende typen af arrangement og budget. Pakkerne understøttes af individuelle menuer og prislister på mulige tilkøb.
Vores Fest & Event afd. er garant for en vellykket fest, og kan besvare alle spørgsmål og forespørgsler, således at I er 100% trygge ved at bekræfte jeres fest på Trinity.
Alle detaljer planlægges efterfølgende i fællesskab, op til arrangementets afholdelse.
Festpakke 1
5-timers arrangement
570
Festopdækket lokale
3-retters festmenu
Kaffe/te med sødt
Festpakke 2
5-timers arrangement
970
Festopdækket lokale
Velkomstdrink
3-retters festmenu
Vinmenu ad libitum (husets vine max. 3 timer)
Kaffe/te med sødt
Festpakke 3
7-timers arrangement
1080
Festopdækket lokale
Velkomstdrink
3-retters festmenu
Vinmenu ad libitum (husets vine max. 3 timer)
Kaffe/te med sødt
Natmad
Festpakke 4
7-timers arrangement
1360
Festopdækket lokale
Velkomstdrink
3-retters festmenu
Vinmenu ad libitum (husets vine max. 3 timer)
Kaffe/te med sødt
Fri bar, øl, vand & vin (3 timer)
Natmad
Festpakke 5
8-timers arrangement
1530
Festopdækket lokale
Velkomstdrink
3-retters festmenu
Vinmenu ad libitum (husets vine max. 3 timer)
Kaffe/te med sødt
Fri bar, øl, vand & vin (5 timer)
Natmad
*Alle selskaber er baseret på min. 40 couv., dog undtagen konfirmationer og mindesamvær som er baseret på min. 25 couv.
Book din fest på 82 27 17 17 eller på nedenstående formular
D
in fest er i gode og erfarne hænder hos teamet i Fest & Event afd., uanset om du booker på telefon eller via online formularen. Der vil altid være personlig opfølgning således, at alle ønsker og detaljer er på plads inden festen afholdes. Sæsonens forslag til festmenu eller festbuffet fremsendes straks efter forespørgsel.
Det med småt
Breezers/sommersby afregnes efter forbrug og indgår ikke i den samlede festpris beregning.
Ønsker I at fortsætte festen udover de fastsatte timer, gør vi opmærksom på, at der beregnes et tillæg på DKK 125,- pr. påbegyndt time pr. gæst, inkl. fortsat bar med øl, vand og vine fra middagen samt evt. tilkøbt Mix-selv drinksbar
Få din egen Fest & Event Planner
Vi har valgt at have Fest & Event medarbejdere på Trinity, fordi det er af vital betydning for os, at dit selskab, din fest, reception eller anden livsbegivenhed bliver et skønt minde for livet. Vores Fest & Event afd. kan inspirere og vejlede ud fra dine ideer og ønsker – og hjælper gerne med at skabe netop den begivenhed, du ønsker.