Hybridmøder

gør det muligt at afholde møder med over 750 deltagere i huset

Hybridmøder

Vi kan, ved at afvikle et arrangement som hybridmøde, opnå en total deltagerkapacitet på over 750 deltagere. Det gør vi ved, at koble møde- og konferencerum sammen, rent AV-teknisk på et lukket netværk – med billed og lyd i full-HD format.

Det er desuden muligt at lave en ekstern live visning til de medarbejdere der ikke kan være tilstede fysisk, men som har mulighed for at følge med online.

Vi opnår kapaciteten på over 750 deltagere, ved at koble vores konferencelokaler sammen. Se mere under praktisk info i kolonnen.

Online møder

Du kan, når du fysisk afholder møde eller konference på Trinity, sagtens have online følgere med. Vi har high-speed trådløst netværk og vores udstyr understøtter alle de gængse online mødeapps, som:

  • Teams
  • Zoom
  • Google hangout
  • Skype
  • Slack
  • Speak

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores AV-teknikere for yderligere information.

PRAKTISK INFO & LINKS


Fra Auditoriet kan der sendes til lokalerne S1/S2 + S4/S5 + T1 + T5 + T7 + T8 + T11 + T12

Hvis alle lokaler er opstillet i biografopstilling, er den totale kapacitet 876 pers.

OBS! i ovennævnte beregning, er Auditoriet sat til 212 personer som er maks, når der skal være plads til udstyr og foredragsholder.

Fra lokale T1 kan der sendes til samme lokaler som fra auditoriet.

Systemet kan også splittes op, så lokale T1 kan sende til T5+T7+T8+T11+T12 og auditoriet kan samtidig sende til S1/S2 + S4/S5.

OBS! vi er ikke låst således, at sammenkoblingen er enten eller. Man kan sætte T1 sammen med f.eks. T5 + T12 og de øvrige lokaler i ”T” separat og ligeledes kan der fra auditoriet sendes til S4/S5 og S1/S2 separat.

LINKS


Gode råd til det hybride møde

Se dagmødepakker her

Se døgnmødepakker her