Trinity styrker sin salgsorganisation

Trinitys hotelchef Claus Pedersen

Trinity styrker sin organisation ved etablering af en fælles ledelse for de to nuværende salgsafdelinger,  hhv. konference og hotel, i en fælles salgs- og servicefunktion.

”De seneste 4 år har vi udviklet os fra at være en primær møde- & konferencevirksomhed, til en spændende og fleksibel servicepartner med 4 forretningsområder, nemlig; Konference, Hotel, Celebration og Events.

For at fastholde vores fortsatte vækstfremgang giver det god mening at samle det hele i én afdeling, så vi opnår synergi- og kvalitetsoptimeringer til glæde for vores mange loyale kunder, der i udstrakt grad benytter os ved forskellige lejligheder”, udtaler Direktør Eva Ejlskov.

Nuværende Hotelchef Claus Pedersen bliver fra den 1. februar 2018 chef for den nye salgs- og serviceenhed, i en nyoprettet stilling som Hotel- & Konference Salgschef.

”Vore kunder vil gerne give deres gæster helt særlige og specielle oplevelser, og vi ser i stigende grad møde- og konferencearrangementer, fra de mindre møder til de mere omfattende totalkoncepter, hvor events og mange andre spændende indslag kombineres. Det har vi hidtil skullet håndtere i to forskellige afdelinger med de udfordringer, det indebærer omkring samarbejde, kommunikation etc. Nu samler vi 15 af vores 74 fastansatte medarbejdere i én afdeling, en væsentlig opgradering i forhold til vores kundebetjening og med specialister fra alle 4 forretningsområder, der fremadrettet vil varetage alt salg, planlægning og afvikling. Det forventer vi os meget af”, bidrager Hotel- & Konference Salgschef Claus Pedersen.

Den organisatoriske ændring indebærer, at Konference- & Meetovationchef Helle Kristine Gleerup er fratrådt.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.