Om Trinity

Hvem er Trinity Hotel & Konference Center?

Forretningsområde

Vores primære forretningsområde er at være hotel-, kursus- og konferencecenter og vores væsentligste produkter og serviceydelser er at skabe rammerne for optimalt udbytte ved afholdelse af kurser, konferencer samt hotelophold.
Kerneforretningen er faciliteter for møde, kurser og konferencer. Vi er et rent business hotel og har derfor de ideelle rammer for rejsende forretningsfolk.
Trinity er det perfekte hotel for dig som har brug for overnatning et centralt sted i Danmark.

Giv os din mening på TripAdvisor

Vores kunder

De primære kursus- og konferencekunder er landsdækkende, private og offentlige virksomheder, der hovedsageligt har hovedsæde i København.
Herudover tilbyder vi weekend-, forlængede weekend-, ferie- og miniferieophold.
Vi afholder også gerne fester, såvel firmafester som fester af privat karakter, f.eks. bryllup, konfirmation, fødselsdag og jubilæer.

Læs hvad vores kunder siger om Trinity.

Trinity Hotel – tid til refleksion, afslapning og hygge

Når du opholder dig på Trinity, har du de bedst tænkelige rammer for ikke alene at lade op til næste dags aktiviteter, men også til at reflektere over dagens læringspunkter og blive klar til næste dags udfordringer.

Trinity Hotel er både en velfungerende base og en rolig oase, når du skal yde dit bedste eller blot stikke af et par dage for at slappe af. Hotellet ligger midt i naturen, tæt på Lillebælt og er opført i en arkitektur, der udnytter den gode beliggenhed. Vore værelser er indrettet i en tidløs stil med alle moderne faciliteter.

Ejerforhold

Trinity er en del af Krifa-koncernen, med egen bestyrelse.

Mission, vision og værdier

Mission:

Vi skaber Værtskab i Særklasse

…ud fra vores værdiord: • Herlighed • Empati • Passion • Ansvarlighed

Missionen er det, vi lever og gør hver eneste dag. Vi finpudser, optimerer og sidst, men ikke mindst definerer vi, hvad Værtskab i Særklasse er på Trinity – og hvordan vi ønsker det, skal opleves internt og eksternt.

Vision:

Trinity som Flagskib* i Trekantområdet

*Førende og foretrukne i kategorien 4-stjernet hotel og konferencecenter.

Visionen er vores fælles drøm. Vi definerer den i fællesskab, gennem vores Mission: Værtskab i Særklasse, med inspiration fra de 4 forretningsområder, og vi skaber vores eget helt unikke flagskib for fremtiden.

Værdier:

Trinity Hotel & Konference Center præges af grundlæggende kristne værdier.

Vi arbejder ud fra vores værdiord som er defineret af Værtskab i Særklasse

  • Herlighed – herunder; præsentation, beliggenhed, klassisk
  • Empati – herunder; respekt, nærvær, omsorg
  • Passion – herunder; faglighed, stolthed, kvalitetsbevidst
  • Ansvarlighed – herunder; ærlig, troværdig, hjælpsom på tværs

I værdisættet indgår også God Arbejdslyst, Koncernkodeks og CSR, herunder arbejdet med FN’s Verdensmål.

Danmarks bedste arbejdsplads

I en serviceorienteret virksomhed som Trinity er medarbejderne en uvurderlig ressource. Det er af afgørende betydning for vores fortsatte succes og fremgang at have kompetente medarbejdere, der leverer et godt produkt og lever op til vores værdier.

For at vore medarbejdere kan yde en god og effektiv indsats er den vigtigste forudsætning, at man er glad for sit arbejde og for sin arbejdsplads. Derfor er det af stor betydning at fastholde og videreudvikle en attraktiv arbejdsplads, for såvel, ejere, ledelse som medarbejdere. Samtidig er denne indsats et væsentligt middel til fortsat at kunne tiltrække og fastholde dygtige medarbejdere.

Trinity uddanner løbende arbejdslystkonsulenter i regi af Krifas strategiske indsatsområde ”God Arbejdslyst” – se mere her.

Social ansvarlighed – CSR & FN’s Verdensmål

• Adoption af skoleklasse: Trinity adopterede i 2015 6A på Taps Skole. Klassen besøger Trinity 2 gange om året. Formålet er, at eleverne får kendskab til Trinity som arbejdsplads. Se mere om indsatsen her.

• Julefest: Den 17. december 2016 dannede Trinity rammen om julefest for 32 af de i alt 45 socialt udsatte familier i Fredericia og omegn, som via socialrådgiver Anja Rand, Fredericia, blev støttet med julehjælp.

• Danmarks Indsamling: Trinitys har gennem flere år som en del af CSR-indsatsen og i tråd med Trinitys værdigrundlag, som bygger på det kristne værdigrundlag støttet og støtter Danmarks Indsamling.

• Mor/Barn-Ferie: Fra 2006-2016 inviterede Trinity til Mor/Barn-Ferie. Hver sommer var/er der familier, som ikke har mulighed for at komme på ferie. Trinity samarbejdede med Frelsens Hær og tilbød socialt dårligt stillede, enlige mødre og deres børn en uges gratis ferie på Trinity.

• CSR People Prize 2017: Trinity kåres som vinder af CSR People Prize 2017, i kategorien under 100 medarbejdere. Prisen er indstiftet af VFSA – Virksomheder For  Socialt Ansvar og det var HKH Prins Joachim der overrakte diplom og trofæ.

• FN’s verdensmål: Trinity arbejder aktivt med 10 af FN’s verdenmål; 2. Stop sult, 3. Sundhed & trivsel, 4. Kvalitetsuddannelse, 7. Bæredygtig energi, 8. Anstædige jobs & økonomisk vækst. I 2019 støttede vi igen Danmarksindsamlingen og dermed også verdensmål nr. 5, ligestilling mellem kønnene.

Læs mere om FN’s verdensmål her

Klagenævn

Ved klager, som ikke løses imellem Trinity og kunden, henviser vi til:
Ankenævnet for hotel, restaurant og turisme – Vodroffsvej 32 – 1900 Frederiksberg C – Danmark
tlf.: +45 35 36 51 21 (telefontid alle hverdage ml. kl. 10-14)
mail: kontakt@hrt-ankenaevn.dk
www: Ankenævnet for hotel, restaurant & turisme